O nás

Jsme tým programátorů a vývojářů. Nabízíme vám expertní znalosti při vývoji softwaru v těch nejmodernějších technologiích. Žijeme a pracujeme na Vysočině, proto máme blízko do všech koutů republiky.

Are you on about section illustration

Proč Commity?

Are you on technologies section illustration

Commitment

Náš přístup ke klientům

Zodpovědnost a závazek. Za svým softwarem si stojíme a děláme jej, jak nejlépe umíme.

Are you on technologies section illustration

Commit

Náš každodenní chleba

Commit je sada změn zdrojového kódu - tedy něco, co tvoříme každý den. Výsledný kód je pak složen z tisíců commitů, stavebních kamenů každé úspěšné aplikace.

Are you on technologies section illustration

Community

Z vývojářské komunity jsme vznikli

V roce 2013 jsme založili vývojářskou komunitu GDG Jihlava, ve které pořádáme technologické přednášky a další akce. Právě na nich jsme potkali většinu našich kolegů a s prvními realizovanými softwarovými projekty vzniklo jádro budoucí Commity. Komunitním působením se neomezujeme pouze na Vysočinu. GUG.cz a GDG nám otevřeli dveře do celého světa.

Are you on technologies section illustration

S čím pracujeme

Technologie, které používáme, jsme si nevybrali náhodou. Každá z nich je dobrou volbou na své platformě a společně do sebe skvěle zapadají. Na backendu jsme si oblíbili Kotlin, který je moderní náhradou jazyka Java a běží na platformě JVM. Spolu s frameworkem Spring a např. databází PostgreSQL tvoří výbornou kombinaci.

Pro vývoj webových aplikacích jsme postupně dospěli k Reactu, máme však i expertní znalosti v Angularu, ve kterém vyvíjíme historicky nejdéle.

Responzivní webová aplikace může být v mnoha případech dostatečným řešením i pro mobilní zařízení. Pokud je ale potřeba nativní aplikace, píšeme je pro iOS v moderním Swiftu a na Androidu zúročíme dobré znalosti Kotlinu.

Kotlin | React | Angular | PostgreSQL | Clojure | Spring | Swift | Android

Core tým

Leoš Přikryl
(propagátor programovacího jazyka Kotlin)

Milan Lempera
(popularizátor funkcionálního programování)

Alois Holub
(Angular, React, vývoj pro iOS)

Patrik Onderka
(znalec frontendu, backendu i mobilních aplikací)

Lukáš Przeczek
(chodící UX inteligence a krotitel CSS)

Are you on about section illustration

Naše kanceláře

V Commity pracujeme každý, odkud nám to nejlépe vyhovuje. Je možné docházet každodenně, ale kdo bydlí dále od Jihlavy, objeví se třeba jednou za týden. Kanceláře jsou proto pro nás místem setkávání. Jsou vybaveny dostatečným počtem pracovních stolů s monitory, aby mohl kdokoliv z Commity přijít, připojit si notebook a pohodlně pracovat. V zasedačce probíhají cally s klienty či ostatními členy projektového týmu. Prostorný ateliér je uzpůsoben k tomu, aby tu mohly probíhat přednášky, menší meetupy či “coding doja”. Ty pořádáme interně v rámci Commity nebo naopak veřejně pro další vývojáře z široké komunity GDG Jihlava.

Naše kanceláře

V Commity pracujeme každý, odkud nám to nejlépe vyhovuje. Je možné docházet každodenně, ale kdo bydlí dále od Jihlavy, objeví se třeba jednou za týden. Kanceláře jsou proto pro nás místem setkávání. Jsou vybaveny dostatečným počtem pracovních stolů s monitory, aby mohl kdokoliv z Commity přijít, připojit si notebook a pohodlně pracovat. V zasedačce probíhají cally s klienty či ostatními členy projektového týmu. Prostorný ateliér je uzpůsoben k tomu, aby tu mohly probíhat přednášky, menší meetupy či “coding doja”. Ty pořádáme interně v rámci Commity nebo naopak veřejně pro další vývojáře z široké komunity GDG Jihlava.